vrijdag 2 juli 2010

Opslag

Op 28 januari 2006 ben ik officieel in dienst gekomen bij de pomp. De eerste 2 jaar verdiende ik constant hetzelfde, daarna kreeg ik 2x een kleine opslag. Per 1 januari j.l. kreeg ik een flinke opslag, want Jij staat altijd voor ons klaar, en dat waarderen we zeer!

Gisteren kreeg ik mijn loonstrook over juni, die ik vandaag pas bekeek, en... Ik had alweer opslag gekregen, en niet zo weinig ook! Dus 2x een flinke verhoging van mijn loon binnen 6 maanden! Dan weet ik gelijk weer waarom ik altijd degene ben die geen nee zegt ;-)

Begin dit jaar kwam ik er pas achter dat ze al sinds ik er werk, ook pensioenpremie voor mij betalen. Ik dacht altijd dat ik dat niet kreeg, omdat ik een 0-uren contract heb. Maar kennelijk dus toch, en al sinds ik daar werk. Door die 2 erg leuke loonsverhogingen in de afgelopen 6 maanden wordt dat nu ook weer meer :-D

Vrijdag werken voor de baas. Hoewel ik zelf ook heel erg graag de wedstrijd Nederland - Brazilië had willen zien. En ik eigenlijk een beetje vakantie wilde houden nu. Maar het wordt dus wel duidelijk zeer gewaardeerd dat ik altijd klaar sta om te werken wanneer dat nodig is!

Geen opmerkingen: