vrijdag 9 juli 2010

Oud-oudtante


Woensdagmiddag kreeg Logan bezoek van zijn oud-oudtante (wat klinkt dat oud he!) en zijn oud-oudoom. Eindelijk kwam het ervan, na allerlei uitstel wegens wat sukkelen met gezondheid e.d. De oudelui waren naar hem toe gereisd per taxi, en ik kwam er, een uurtje later, met m'n eigen auto achteraan. Ik was wel op tijd van huis gegaan, maar werd onderweg nogal opgehouden, lol. Dat gebeurt me vaker :-) 
Helaas heb ik dus niet gezien dat ze hem op haar arm had, de foto's stuurde dochterlief me vandaag.

Toen ik naar de auto liep spraken diverse buren me aan. Even een pakje naar het postkantoor brengen. Toen de sleutels terug naar de pomp. En daar kan ik al helemaal niet direct weer wegkomen. Gelukkig was ik er wel voor ze weer weg gingen, want de taxi kwam ze een half uur te vroeg weer ophalen.

Tante Siet probeerde van alles om Logan naar haar te laten lachen, maar dat lukte maar niet. Tot... ome Henk achter haar kwam staan en iets zei, toen keek Logan naar hem op en begon te lachen! Hij schijnt sneller te lachen naar een man dan naar een vrouw, bv ook zijn papa ziet z'n lachje vaker. Dat verandert vast wel als ie wat ouder is ;-)

Van zijn oud-oudtante en oud-oudoom kreeg Logan een mooi kinderbestekje, met 2 bordjes en een drinkbeker. Nog ruim 3 maandjes en hij zal zijn eerste vaste voedsel al mogen proberen... 
Jammergenoeg geen foto met oud-oudoom Henk erop, op deze foto zie je wel zijn rechterarm ;-)

Geen opmerkingen: