maandag 6 december 2010

Kerstvestje maat 74-80


Bijna af, nog 2 cm mouw breien, die erin zetten en 2 drukknoopjes aannaaien. Aangezien ik rechts ben en met die hand nu zelfs geen breinaald vast kan houden, lukt het me niet meer om hem af te maken voor het te klein is voor Logan :-(


De voorpanden hebben de averechte zijde als goede kant, mouwen en zakje de rechte kant. Toch maar geen L op het zakje geborduurd, dus wie weet kan ooit een volgend kleinkindje dit aan... Zo jammer, ik heb er donderdag tot 2 uur 's nachts aan gewerkt, maar besloot toen dat die laatste 2 cm wel kon wachten tot vrijdag of zaterdag...

De bedoeling was om het zondagochtend naar andere oma te brengen voor in de zak van sinterklaas. Voortaan maak ik dingen zoals dit dus af ook al wordt het 4 uur 's nachts!


Heel raar dat het nu net de rechtermouw is die ontbreekt, net als mijn rechterarm voor de komende 6 tot 8 weken...

3 opmerkingen:

Christina zei

Daar moet dus een mouw aan te passen zijn. Je hebt nog weken om iemand te regelen voor kerst die tenminste toch een beetje (tweerechter-)handig is? Ik kan niet beloven dat ik zomaar even langs kom, maar zelfs ik wil dat wel even afmaken. Desnoods per post heen en weer, als dat de enige mogelijkheid is. Voor sinterklaas lukt niet meer, maar voor kerst moet zeker mogelijk zijn. Enne andere omainschakelen? Sabine? Tante Siet? (Ik roep maar wat!)

Mama Lotje zei

vind het ook erg jammer had hem graag met kerst aangedaan maar wie weet :O

Aragog zei

andere oma heeft hem zojuist al opgehaald, gaat dus toch nog lukken voor kerst :-D