zondag 5 december 2010

Sinterklaas

allemaal een heel heerlijk avondje gewenst !

de kids vieren het bij andere oma, en ik zou werken van half 3 tot 9 - ik heb medelijden met de collega die nu toch niet vrij is vandaag, daar zit ik best wel mee...

wel kreeg ik alvast een heel lekker kado van die goede sint - op 17 december ga ik met oom henk en tante siet weer uit eten bij thijs en aafke. gonda gaat deze keer ook mee, gezellig !

zij wil mij vast wel vervoeren, en als iemand dan steeds mijn bordje voor me wil opscheppen... eten kan ik wel met m'n linkerhand, lol

fijn, alvast iets heel leuks om me op te verheugen :-D
dankjewel sinterklaas !!!


op het werk ligt er een lekkere letter voor me - ik denk van banket zoals elk jaar - nu nog zien hoe ik die hier krijg. misschien lopend als het niet meer glad is buiten. want vallen kan ik nu beter ff niet meer doen, grijnz

Geen opmerkingen: