maandag 31 januari 2011

Inbraak in Winkelcentrum Angelslo

Toen ik zondag op het werk kwam hoorde ik van de inbraak in de nacht van vrijdag op zaterdag bij 7 winkels in het winkelcentrum van Angelslo, vlak naast de pomp: Luister de MP3 hierZie beelden hier en hier

Iemand zei dat er ook beelden online beschikbaar zijn van de bewakingscamera's, maar die heb ik helaas nog niet kunnen vinden. Aangezien we bij de pomp vrijwel iedereen uit de wijk wel langs krijgen was ik benieuwd of daar iets bekends op te zien is...

Het heeft er natuurlijk niets mee te maken, maar toen ik tegen half 10 vanavond thuiskwam en Ronja naar buiten liet, liepen er 2 politie-agenten over het smalle looppad naast mijn huis. Dat is een heel smal pad achter langs de huizen van de straat naast me, en langs de zijkant van mijn tuin. Een paadje dat alleen mensen die hier wonen, gebruiken.... zou je denken. Voor het eerst dat ik daar politie zag, maar kennelijk houden ze de wijk dus wel goed in de gaten momenteel. En ik heb mijn eigen waakhond :-)

Geen opmerkingen: