woensdag 19 januari 2011

Plumeau


Vanmiddag was mijn hulp de keuken aan het dweilen, ze had de plumeau alvast op de salontafel gelegd om daarna de kamer te gaan doen. Toen ik door de gang liep lag daar een geel veertje op de grond, dat ik even weg wilde gooien, en toen zag ik dit:


En daarna ook nog dit:


En dat allemaal binnen een paar minuutjes dat de mensen even niet op haar letten, hahahaha! Ze vernielt eigenlijk niets, maar ze ziet allerlei losse dingen als speeltjes. Daar kun je toch niet boos om worden ;-)


Zo had ik gisteravond een mand met wasgoed in de gang gezet, om straks boven op te hangen. Ik zat even achter de pc terwijl Ronja lekker heen en weer scharrelde, vast lekker bezig met haar eigen speeltjes, de schat... 

Toen ik opstond van m'n bureau lag de was door de hele kamer verspreid. Ze was steeds naar de wasmand in de gang gelopen, sleepte dan een sok of een shirtje de kamer door, en ging terug voor de volgende :-D


De meubels laat ze heel, en ze kauwt niets stuk, ze is alleen maar lekker speels. En dat stomme mens pakt dat leuke speelgoed dan weer van haar af, hihi.

Boodschappenlijstje: Nieuwe plumeau kopen

1 opmerking:

AnneRie zei

Feestelijk :-))))