maandag 24 januari 2011

Weer werken

7 weken (sic!) nadat mijn elleboog brak, heb ik gisteren alweer een halve dienst gewerkt, van kwart voor 6 tot 9. Veel sneller dan ik verwacht had. Ik begin eerst even met halfjes, om langzaam mijn arm weer te laten wennen. Ik doe thuis ook weer van alles ermee, maar werken is echt constant met je handen/armen bezig zijn.

Het ging prima, en het was lekker om weer terug te zijn. Allerlei klanten die zeiden dat ze mij al heel lang niet meer gezien hadden. Ze hebben me dus wel gemist. De baas vast ook, want een weekendcollega heeft opgezegd per 1 februari. Die gaat in een andere plaats stage lopen en heeft dan geen tijd meer om 's weekends bij ons te werken.

Het was een tikkie vermoeiender dan normaal, mede omdat ik wat extra deed met links. En de sigaretten helemaal aan het eind van het rek kom ik wat moeilijk bij. Ik ben al niet zo groot, en nu ik mijn rechterarm nog niet helemaal kan strekken is dat nog wat lastiger.

Geen pijn gehad, en dat is het belangrijkste: een teken dat het helemaal goed gaat! Vanochtend wel een beetje een moe zwaar gevoel in mijn armen en schouders, maar dat moet gewoon even weer wennen. Volgend weekend doe ik weer een halve, ik ga lekker rustig aan weer beginnen dus ;-)

Geen opmerkingen: