vrijdag 25 maart 2011

Poppenmoedertje

Meisjes spelen met poppen, dus ook hondenmeisjes

De pop had lijm op haar gezicht, dat ik er niet af kreeg. Weggooien? Zonde!

Naar dit hoekje tussen boom en tuinhuisje brengt ze altijd haar "schatten", zoals koekjes, kauwbotten enz.

Niet echt de manier van liefdevol omgaan met een pop...

Benen zijn lekker, maar armen zijn nog lekkerder: de pop heeft nu geen handjes meer :-(

Kinderen hebben speelgoed nodig, kind-honden dus ook ;-)
Toen Ronja hier gebracht werd begin januari zat haar hele snoetje onder de kwijl, en toen ze in de gang werd neergezet, moest ze overgeven. Komt van de auto, dat is ze niet gewend, werd er gezegd... Dus ik durfde haar niet mee te nemen in de auto. Tot gistermiddag. Ik ging naar dochter toe, maar het was zulk zalig weer. En om haar nu de hele middag dan in huis op te sluiten, helemaal alleen, dat vond ik zielig.

Dochter had net zo'n tennisballetje als Ronja thuis heeft, alleen dan formaat voetbal. Helaas niet gelukt om haar er spelend op te zetten, want zodra ik er met de camera aan kwam rende ze op mij af: best nog eng, zo'n vreemde tuin ;-)

Ik heb de bench van de poezen vastgezet met de autogordel, Ronja past er prima in. Ze gaf geen kik de hele reis, ze bleef rustig liggen. Nu kon ze de hele middag lekker spelen in dochter haar tuin. 

Wij waren ook veel buiten: Logan is weer helemaal beter en liep langs de tuintafel en langs de muur van de bijkeuken enz. Duurt echt niet lang meer voor hij los loopt! Vaak houdt hij zich tijdens het lopen maar met 1 handje vast, en ook pakt ie al iets van de grond af terwijl hij staat: 1 handje op de tafel en dan bukken om iets te pakken, en weer omhoog. 

Dit is toch veel leuker dan alleen thuis binnen zitten!

Geen opmerkingen: