donderdag 7 april 2011

Geen Gras

Maar wel een grasmaaier! De buren hebben hun gras vervangen door tegels en schors, en zojuist kwam de buurvrouw mij hun grasmaaier brengen. Is nog helemaal goed, maar zij hadden hem nu niet meer nodig, en ze wist van de volgende klus van mijn Klusteam :-D

Mijn Grasmaaier!

Ik heb alles achter betegeld en beklinkerd. Allemaal keurig netjes, behalve de strook links van de vijver, die ziet er niet uit. Versleten en erg lelijke stoeptegels, waar constant onkruid tussen staat, en met de nodige hobbels en kuilen erin. Toen we de vijver hebben opgeknapt heeft dochter de grote kuil waar Jazzpoes altijd in lag, opgevuld. Maar inmiddels is dat alweer een kuil geworden. Daar heeft vast ooit een grote boom gestaan.

Dit gaat gras worden
De kids zijn van plan om deze tegels er uit te halen, en te vervangen door gras. Lekker voor kleinzoon om op te spelen, of om op te liggen zonnen. Want liggen doe je op tegels niet zo snel. En tot er daar gras ligt, kan ik nu alvast wekelijks de tegels maaien, lol. Dat onkruid wegkrabben heeft geen zin, want een week later staat het er alweer net zo.

Geen opmerkingen: