donderdag 23 juni 2011

bbq en zo

Als onze dreumes sliep, hadden wij feest :-)
Ik had voor 4 euro een kleine bbq gekocht, en die deed het prima, in combinatie met een van nature fikkie stokende dochter :-)

Aldi vleespakket was meer dan voldoende voor dochter + mij :-)
Ondertussen hingen Logans All Stars te drogen na een middag vol geiten (en andere dieren) uitwerpselen
 
Smullen !!!!!

Dochterlief had haar eigen kussen mee; de vele stekende muggen en vliegen waren van het huis (vanwege de paarden enz).  En dat ik snurk??? Bewijs het maar es :-P

Woensdagmiddag maakten we een huifkartocht vanaf Dondertman

La Ma...

Net zo'n zelfde foto heb ik ergens van dochterlief + haar grote broer....

Liga eten in de huifkar

Aai grote paard

Het allermooiste van de speeltuin was wel dit gele treintje



En terwijl oma op Logan in het gele treintje paste, had dochterlief dik lol op de skelters... Op deze foto lijkt ze net een persiflage op James Dean :-D





Best een gekke driewieler, maar Aragog hoopt dat haar acties op een skelter, door dochter gefilmd, nooit het www zullen halen..

De naam van ons huisje is best grappig, omdat ik zelf een poppenhuis-kijkbak heb genaamd Frasers Ridge...

Geheel omheinde tuin waar zowel een dreumes als een puppy-hond volop vrij kunnen spelen :-)

Voorzijde van Frasers Cottage

Lezende dochter: overal vonden we heerlijk zachte fluffy dikke kussens om tegenaan te hangen te slapen enz.

2 opmerkingen:

AnneRie zei

Wat een ontzettend leuke foto's. Logan steelt natuurlijk wel helemaal de show in z'n gele treintje :-)

Anoniem zei

het was geweldig :)

aai aai aai hihi kleine dierengek