dinsdag 28 februari 2012

Foto met Handtekening van BN-er Hanry

Zojuist haalde ik de post uit de brievenbus, en daar zat een grote envelop bij, met een wel heel bijzondere postzegel erop:


Ik herkende natuurlijk gelijk onze splinternieuwe BN-er Hanry (o.a. bekend van Man Bijt Hond)! Wat zou daar nu in zitten? Ik maakte maar heel snel de envelop open en haalde eruit.....


Deze prachtige foto, met handtekening, en een persoonlijke boodschap voor mij op de achterkant geschreven! Het is een heel grote foto, formaat half A4. Ik heb hem na het scannen gelijk in de kaartenhouder op de tv gezet, tussen de kerstkaarten met Logan erop, en andere zeer belangrijke dingen.

Gisteravond gezien hoe de fotoshoot ging, en nu al een prachtige foto ervan in de brievenbus! Als jullie er ook eentje willen, ondanks dat Hanry het als BN-er nu natuurlijk heel erg druk heeft, leest ie mijn blog wel: Laat dan hier even in een Reactie weten dat je ook een foto wilt, en wie weet... Ik zorg dan wel dat hij je adres krijgt ;-)

Ik geloof dat ie nog geen fanclub heeft, anders zou je daar contact mee kunnen opnemen, zodat hij niet al dat werk zelf hoeft te doen. Maar wie weet wat er nog komt in de volgende afleveringen? Vanavond 5 voor 7 op Ned. 2 kun je het vervolg zien van hoe Hanry een BN-er wordt ;-)

Gisteravond de aflevering gemist? Hier kun je hem (nog eens) zien: http://www.manbijthond.nl/fragmenten/lekker-nonchalant-tijdens-de-fotoshoot

Geen opmerkingen: