vrijdag 4 mei 2012

Alweer een week om!

Mijn 1e medaille sinds jaren,
er volgen er vast nog heel veel
(leuk voor de kids voor later, als erfenis :-P)
De wandeltocht in Reutum op zaterdag was erg leuk en gezellig. Ik heb de 5 km gelopen, en voorlopig houd ik me daar ook even aan. Een paar jaar geleden liep ik moeiteloos de 10 km, en dat komt vast ook wel weer, na veel trainen. Het bewijst wel dat ik er heel goed aan gedaan heb lid te worden, nu heb ik een stok achter de deur om minstens eens per 2 weken een tocht te lopen. Rond half 5 was ik weer thuis, en toen gelijk in de auto richting dochter. Onderweg snel wat boodschappen gedaan en toen daar meegegeten en 's avonds op kleinzoon gepast. Dat gaat een traditie worden, want de volgende wandeltocht mag ik alweer 's avonds oppassen, en "dan kun je natuurlijk ook weer mee-eten" :-D

Zondag: Uitslapen, badderen, luieren en voetbal kijken (Rangers tegen Celtic).

Maandag, Koninginnedag: naar de verjaardag van schoonzoon, die alweer 30 geworden is. Van mij kreeg ie een dvd en een usb-hub. En weer heerlijk genoten van kleinzoon, die ik 2 weken niet gezien had wegens druk met school, en nu in m'n "vakantie" ineens bijna dagelijks :-)

Dinsdag ging ik met dochter (en kleinzoon) naar het ziekenhuis toe, controle van Babytje. Dochter is heel erg trots op haar dikke buik, nu al veel dikker dan met Logan op het einde. Helaas voor haar: Je buik is nog niet erg groot voor 6 maanden... Wel is alles prima, want de buik is wel "goed gevuld", en ze was gelukkig in 3 weken tijd 2 kilo aangekomen (de keer daarvoor in 3 weken slechts 1 pond). Maar ze heeft nog heel wat te gaan voor ze mijn gewicht heeft :S Ontroerend, om voor de eerste keer het hartje te horen kloppen van m'n aanstaande kleindochtertje :-D

Woensdag t/m vrijdag: huiswerk maken (erg veel, en nog niet klaar!). Samen met de buurvrouw alle tuinspullen (tuinbank, tafeltje, houten rek, kruiwagen) uit de loods gehaald, want vanaf nu staat haar "nieuwe" motorfiets erin. Ik ben gelijk ook maar begonnen alle buitenplanten weer van boven naar de tuin te verplaatsen, elke dag een paar. De cactussen en de vetplanten dus.

Gisteravond tijdens het uitlaten van Ronja kwam ik een achterbuurvrouw tegen, die eerst 1 hondje had (van gemengd ras), en nu heeft ze er ineens een piepjong volbloed mannetjes keeshondje bij! Leuk vooruitzicht voor Ronja, want ik wil toch ooit met haar eens een nestje puppies, en aangezien de buurkees ook dwerg is en bovendien uit Brabant komt (en dus geen familie van haar is)... Ronja heeft wolfskleur (= de basiskleuren wit, zwart en rossig), dat mannetje is geheel rossig: daar komen vast prachtige pupjes van :-D

Geen opmerkingen: