woensdag 25 juli 2012

2 daagjes oud

Jade doet het echt fantastisch! Ze drinkt al alles wat ze nu moet hebben helemaal zelf. Gisteravond mocht ze van half 5 tot half 10 bij mama op de kamer blijven, in een bedje naast mama's bed. En net krijg ik een sms binnen: Jade mag vandaag de hele dag al naast haar mama liggen!

Mooie geborduurde kaart van Christina :-)

Dus Char kan heerlijk de hele dag van haar genieten, zonder dat ze daarvoor haar bed uit hoeft. Dat deed ze toch al wel, maar dan was het de hele tijd heen en weer lopen (best nog een afstand als je net bevallen bent), naar waar de baby's liggen.

En grote broer Logan kan gerust zijn, die vertelde me gisteren: Jade is bloot. Maar gisteravond had ze voor het eerst al haar eigen kleertjes aan :-)

Bij mij thuis is het ook feest, want net haalde ik deze mooie kaart uit de bus, en gister werd er een doos bezorgd van AnneRie, met voor allebei m'n kleinkinders een kado erin. Voor Jade haalden we er een heerlijk zachte slappe witte knuffelhaas uit. Logan z'n pakje is nog geheim, want dat mag hij morgen, als hij weer naar mama gaat, zelf uitpakken natuurlijk.

Vergeleken met de pasgeboren Logan gaat het echt heel erg goed met haar.
Haar papa: Ja meisjes zijn koppiger. lol

2 opmerkingen:

AnneRie zei

Wat heerlijk dat het zo goed gaat :-)))

Aragog zei

Zeker weten AnneRie! Ik denk dat ze ook al wel heel snel mee naar huis mag... dat wordt deze keer vast geen 10 dagen ziekenhuis :-D