zondag 12 augustus 2012

Roze Slofjes

Foto gemaakt in de caravan!
Op vakantie in Aduarderzijl had ik wol mee, een patroon, en breinaalden. Helaas bleek met het proeflapje dat de naalden niet de juiste maat hadden. Dan maar mijn oude vertrouwde slofjespatroon weer eens gebreid.

Het eerste paar maakte ik zo'n 29 jaar geleden, maar dan in blauw, voor zoonlief. Gelukkig maakt het voor slofjes niet zo veel uit welke maat het is. Ze zijn nog wat groot voor Jade, maar ze passen dan wel over een bv een boxpakje-met-voetjes ;-)

Ik kon ze niet eerder laten zien, omdat dochter ze nog niet gekregen had ;-)
Van hetzelfde garen ben ik eenmaal weer thuis aan een vestje begonnen. Achterpand en mouwtjes zijn al af, nu de voorpandjes nog. Maar dat heeft wel even tijd, want het is maat 62/68. Van de herfst gaat ze daar vast wel in passen :-D

Geen opmerkingen: