woensdag 5 december 2012

Knip knip

Fiets kan er weer gemakkelijk uit :-)
Omdat ik zo moe ben de laatste tijd adviseerde nichtje Iris me om rond de middag een poos naar buiten te gaan, in de zon (jawel, die scheen hier bijna de hele dag!). Eens zien of dat helpt...

Niet zo'n gek advies eigenlijk, want toen ik vrijdag mijn fiets wilde pakken om te gaan solliciteren kreeg ik de klep amper open (en daarna amper weer dicht). Er lag nog een hele hoop takken voor, en een berg blaadjes en zaagsel :O

Dit moet nu nog...

Maar dit is weer netjes!

Mijn groene kliko zat al bijna vol toen ik begon

Maar toen kwam buurman met 2 vrijwel lege aanzetten :-D
1 Mudvolle heb ik nu staan, en 2 zo goed als vol. Als het morgen nog kan wegens sneeuw dan ga ik dan nog even verder, en anders gaan in elk geval morgenavond deze 3 bij de straat, en kan ik in het weekend de rest gaan wegwerken. Ik knip alle takjes klein, zodat er zoveel mogelijk in past. Ik probeer om het restant van de Prunus voor Kerst (en vooral: voor vuurwerk!) helemaal weg te hebben...

Geen opmerkingen: