zaterdag 30 maart 2013

Sticky Pad


Een heel erg handig hebbedingetje, dat ik laatst online bestelde voor € 4,20 - en dat was dan inclusief verzendkosten. Je vindt ze ook wel voor 2 voor 10 euro, maar nog eventjes verder zoeken en dan heb je echt een koopje :-D


Het is een heel dun lapje zwart rubber, dat behoorlijk kleverig is aan beide kanten. Je kunt het vrijwel overal op plakken, zonder moeite, het kleeft prima. Er weer af halen is net zo gemakkelijk, daar heb je geen kracht voor nodig, het laat geen lijmsporen achter, en hij beschadigt er zelf ook niet door.

In de auto is het ideaal: je plakt er zo je mobieltje tegenaan, of je navigatie, of wat kleingeld, of wat je maar bedenken kunt!



Voor mijn Navigon moest het handschoenenvakje openstaan, omdat de oplader er in moest. De eerste keer hield ik hem goed in de gaten, maar zelfs bij een scherpe bocht waarbij het sponsje van het dashboard viel bleef ie gewoon zitten.

Dochterlief was eerst wat sceptisch, maar ook haar mobieltje bleef keurig op z'n plaats. En wat als de plakkracht wat afneemt? Dan spoel je hem even af onder de kraan en plakt ie weer als nieuw! :-D

6 opmerkingen:

Hanry zei

Wouw, dat klinkt super handig :-)

Christina zei

Je maakt goede reclame. Ik heb er naar aanleiding van dit blog gisteren 1 gehaald bij de benzinepomp. Veel beter dan het antislipmatje dat er tot nu toe lag.

Aragog zei

Haha, ik heb ze nog niet bij een benzinepomp gezien, maar ik vind het echt een uitkomst. Heb altijd ruzie met die houder om hem tegen het raam te krijgen, dit werkt voor mij veel prettiger :-)

Aragog zei

Oh ja en de mijne zit dus verticaal he, tegen het dashboard aan, niet erop. Dat kan een antislipmatje al helemaal niet!

Anoniem zei

heb er een via t-mobile gekocht.
conclusie ..... plakt vreemd genoeg totaal niet op het dashboard.

Aragog zei

Dat kan. Ik zag ze laatst ook bij Action, en heb die dus ook meegenomen. Plakt amper, en is ook veel dikker. Die van mij is heel superdun.en plakt als de beste. Toen dat laatst wat minder werd even afgewassen onder de kraan, en hij deed het weer perfect! Je hebt ze dus echt in soorten, die ik online kocht is 100x beter dan die ze bij Action verkopen ;-) Superdun is het beste dus en niet stevig en dik, want die plakken amper.