maandag 7 oktober 2013

Verfparty - met update

HULP GEVRAAGD!!! 
Wie komt a.s. zaterdag helpen???

Vandaag (dinsdag) ben ik begonnen de muren leeg te halen...
Zoonlief komt vanavond (dat was maandag) naar me toe om te kijken wat er allemaal aangeschaft moet worden. Want ik heb zelf ook nog wel wat in huis, rollers en zo.

De bedoeling is dat op de a.s. 2 zaterdagen mijn hele woonkamer (en alleen dat dus) wit wordt geverfd!

Plafond + muren. De muren zijn maar half, want de onderkant is lambrisering, die hoeft dus al niet. Kozijnen zijn nog netjes, die dus ook niet, alleen afplakken... 



Zou echt geweldig zijn om er nog 1 of natuurlijk liever nog meer! mensen bij te krijgen, zodat het in 1 dag klaar is!!! (zondag moet ik weer werken, lol).

Ik heb zelf nog nooit een kamer geverfd, maar na 10 jaar (ja echt!) is alles zo verkleurd... en de halve kamer is toch al leeg in afwachting van m'n nieuwe meubeltjes :-)

Mijn woonkamer is heel erg donker, wegens de grote oude bomen in de achtertuin, en de uitbouw.
Daar komt dus bij: een bruin plafond en verkleurd behang... 



Het plan is: Nu eerst alles wit verven, met een goede, in 1x dekkende verf. Als alles straks opnieuw is ingericht eventueel dan een muur uitkiezen (1 muur) waar een mooie sprekende kleur op komt... 

Update: Zoonlief heeft gisteravond een stuk behang overgeschilderd, en dat wordt echt niet mooi... dus eerst moet het behang er af. En dan gaat alles spierwit worden: muren en plafonds En daarna gaat er niet meer gerookt worden in huis.. grin 

Komende zaterdag hebben we nu: ikkezelluf, zoonlief, dochterlief, en waarschijnlijk nog iemand, die dochter meebrengt...

Aanmelden kan bij de Reacties! :-D

Geen opmerkingen: