zaterdag 11 oktober 2014

Aygo where you go, deel 1

11 jaar lang bracht mijn oude Alto me overal naar toe. Nooit één keertje heeft ie me laten staan! Ik heb er 1,5 jaar lang post mee rondgebracht, hij ging mee op vakantie naar Holten en naar Aduarderzijl, en uit logeren bij AnneRie. Ik kreeg hem toen ie 2 was, en in januari wordt ie 14. In maart nog een grote beurt gehad, en 2 nieuwe voorbanden enz. Ik had er gerust nog wel een jaartje (of wat) in kunnen rijden ;-)

In betere tijden
Maar... de deur zit vast met een tie wrap, de kachel is al jaren stuk, beide homokineten ratelen, geen stuurbekrachtiging, geen airbags en als ik om 7 uur 's ochtends aankom in Zwolle ben ik stijf van een uur lang zitten in een nu wel erg basic autostoel :-(

Deukjes
De garage geeft me er toch nog 890 euro voor, maar zelf vind ik dat ie me allang niets meer schuldig is ;-)

Nog een weekje of 2 a 3 mag ie met mij mee, en daarna mag ie met pensioen gaan bij de Toyota garage... (zie deel II)

3 opmerkingen:

Harry Perton zei

De ziel. Straks wordt ie nog gesloopt! Niks geen rustige ouwe dag is hem gegund of een opknapbeurt als oldtimer. Wat erg. Maar we berusten in stilte.

Aragog zei

Ja echt wel! Ik houd mezelf maar voor dat ze hem helemaal gaan opknappen en dat ie dan een nieuw baasje krijgt. Slopen wil ik niet eens aan denken! :-(

Christina zei

Altotjes van die leeftijd zijn nog volop te koop, zeker automaten. Ik heb goede hoop op een tweede leven ;-)