maandag 20 april 2015

Boodschappenkarretje

Nee, niet weer een nieuwe auto, nu letterlijk een boodschappenkarretje! Gister besteld bij bol.com, vandaag al in huis. Ik heb hem net geprobeerd en ben er zó blij mee! :-D


Met mijn rug nu krijg ik zelden de boodschappen in 1x van auto naar huis. Ik laat niet-bederfelijke dingen in de kofferbak, en óf ik haal ze de volgende dag op, of iemand anders (lees: dochterlief) doet dat voor mij.

Mijn nieuwe karretje is groter dan een big shopper, er gaat ongelofelijk veel in! De stof is veel steviger dan ik verwachtte, en hij heeft prima wielen. Net naar Action geweest en naar de supermarkt, hij was aardig vol met ook veel zwaar spul, en toch kostte het me totaal geen moeite om hem naar huis te rijden :-)

Blij mee dus! Ook met z'n uiterlijk, want ik zag mezelf nog niet lopen met een bejaardengeval, maar dat is deze beslist niet, toch? En dat voor maar € 24,50 (ik kreeg van bol € 2,50 korting omdat ik er vaker bestel).

Geen opmerkingen: