zaterdag 7 mei 2011

Mini aan de Mini

Ik heb net ontdekt dat oma's vitrinekasten allemaal laadjes hebben!

Zakken vol bloemetjes en blaadjes, wat moet ze daar nu mee :S

Prints om boeken van te maken: boekjes vind ik ook wel leuk :-)

Logboeken, lapjes leer (die ruiken wel lekker) en nog meer printjes, ook maar eruit

Even kijken wat er nog meer in zit...

Dit is leuk oma, ik wil ook met miniaturen bezig!

Die kleine houten klosjes in dat plastic bakje rammelen heel leuk

En de bloemetjes kan ik ook slopen met mijn minivingertjes :-P

Oh ja, oma is vroeger ook nog es postbode geweest :-(

Hij wil niet meer open !!!

Zo krijg ik die miniborduurspulletjes er natuurlijk nooit uit...

Maar jullie kunnen nu wel zien dat ik al heel veel haar heb, van achteren :-P
Naast zijn interesse voor mijn poppenhuisspulletjes, heeft ie ook erg veel belangstelling voor techniek. Toen ik van de week tv keek terwijl ik bij hem thuis op hem paste, verdween eerst het geluid, en daarna het beeld ook: Oma vond toen uit dat er knopjes aan de zijkant van hun flatscreen zitten, maar Logan wist dat natuurlijk allang.

Bij mij thuis vanmiddag ging hij ook allereerst op de tv-kast af. Hij pakte een afstandsbediening, richtte die op de tv en drukte met een ernstig gezichtje op alle knopjes, maar de tv ging niet aan. Toen legde hij het ding tegen oma's oor aan want... als zo'n ding met knopjes erop niet voor de (tv-)apparatuur is dan kun je er mee bellen! Dit noemen ze dus de internetgeneratie...

Toen we even later een video keken (daarover een volgend blogje) zette hij steeds de tv aan en weer uit. Ook mijn apparatuur heeft ie al helemaal door. Technisch inzicht heeft ie dus zeker :-D

Geen opmerkingen: