dinsdag 27 juli 2010

Costa Balconia


Zo komen tante Siet en oom Henk de zomer wel door! Een zalig balkonnetje hebben ze, waar het zelfs met extreme hitte lekker koel is, en op een dag als vandaag met circa 21 graden zit je er ook heel  lekker :-)

Het uitzicht is schitterend, want ze zitten op een hoek en kunnen zo 3 straten in de gaten houden, inclusief een kleine rotonde, een grote flat recht tegenover ze, en een stukje fietspad langs het bos. Er is altijd genoeg te zien dus ;-) Volgende keer moet ik maar eens een foto van hun uitzicht maken, of misschien stuurt ze er zelf wel even eentje, dan plaats ik die hier alsnog...

De foto heb ik via mijn mobieltje verstuurd toen ik vanmiddag bij ze zat, even weer bijpraten na een tijdlang werken. Want gelukkig was oom Henk bereid om even op te staan om de deur voor me te openen, lol. 

Als het goed is dan werk ik nu tot eind augustus steeds slechts 1 dag per weekend, en heb ik dan voorlopig dus "weekenden" van 6 dagen :-D

En dat mag ook wel, want ik krijg het druk druk druk. Met uit eten gaan, barbeques enz.!!! 

Geen opmerkingen: