donderdag 23 december 2010

Weer Thuis

Woensdag hadden we een lekker rustig dagje thuis, beetje aanrommelen, tv kijken en kletsen. We hebben de rest van Rick's cake opgegeten, met daarbij vers gezette arabische thee: In een echt arabisch metalen theepotje, gemaakt van groene thee en verse munt, en veel suiker. Lekker! En 's avonds alweer erg lekker gegeten :-)

Vanochtend hebben we de auto volgeladen: ik ging naar huis en de kinders naar de schoonfamilie voor kerst. Eerst langs de supermarkt, waar ik boodschappen kon doen, zodat ik me voorlopig weer even redden kan. En toen echt helemaal volgeladen richting Emmen.

De wegen waren zo goed als schoon, en nergens een file, dus we konden lekker doorrijden. Na mij afgezet te hebben moesten ze naar Twente, ik hoop dat dat net zo gemakkelijk ging want we hoorden dat daar wel sneeuw werd verwacht.

Ik heb het heel erg leuk en gezellig gehad in Leidschendam, maar weer thuis zijn is ook wel fijn :-D

Geen opmerkingen: