vrijdag 25 februari 2011

10 maanden en 1 week

Jullie willen nieuwe foto's van mij zien? Lekker puh!

Ik word nu steeds meer peuter, en steeds minder baby

Stoer op papa z'n boksbal

Maar ik kan ook heel schattig zijn

Hier lijk ik wel wat op oma's broer
Vanavond komt oma weer op mij passen, ik ga zo alvast voor het raam zitten kijken of ze er al aankomt. Dan kan ik haar ook laten zien dat ik nu supersnel door de kamer tijger. Mama had van de week haar handen vol aan mij: niet te geloven wat je allemaal op kruiphoogte in een woonkamer tegen komt, hihihi.

3 opmerkingen:

Angelika zei

Wat een ongelofelijk schatje!! Gerniet er maar van, voor je het weet zijn ze groot.

AnneRie zei

Wat een lekkere boef. Hij heeft zo te zien een hoop lol in z'n leven ;-)

Aragog zei

@ AnneRie: Logan is echt een lachebekje, een heel blije baby :-D Hij lacht en brabbelt constant, huilen alleen soms als ie wakker wordt, en uit bedje wil :-)

Een vriendin van z'n mama zei dat ze hem moet opgeven als model voor pampers en olvarit enz. lol!