dinsdag 23 augustus 2011

Auto, brrmm brrmm

Vorige week woensdag was Logan de hele dag bij mij, heel gezellig, alleen geen foto's gemaakt: daar hadden we het veel te druk voor! De nacht erna werd ik wakker met keelpijn en een verstopt hoofd, en toen lag ik zomaar ineens 4 dagen in bed met een flinke griep! Die is nog steeds niet helemaal over (nog steeds veel hoesten + verstopt), maar gisteren kon ik zelf eindelijk weer boodschappen doen, en ook ben ik nu overdag weer gewoon wakker.


Helaas kon dochterlief me niet komen verzorgen, want zij waren het weekend bij oer-beppe in Friesland. Zoonlief zit met vriendin + haar familie in een vakantiehuis in Spanje (met privé-zwembad!). Ik was dus wel heel erg zielig!


Vandaag werd dat allemaal goedgemaakt, want dochter + kleinzoon kwamen de hele dag. Vooral om mijn nu veel te hoge gras te maaien. Wegens enorme onweersbuien lukte dat helaas alweer niet, maar wel kon ze nu wat gaatjes voor me boren, iets wat ook al heel lang op mijn verlanglijstje stond!


Toen Logan lag te slapen kwam Kor langs, om de prachtige fiets te brengen op deze foto's. Volgens Logan heet die auto, zoals alles waar wielen aan zitten, lol. Hij is er helemaal weg van. Hoewel met het stoeltje op de voorste stand zijn beentjes nog niet bij de trappers kunnen lukte het hem al wel ermee voor- en achteruit te rijden! Met zijn teentjes op de grond, en voor het stoeltje zittend, dus niet erop. Maar daar groeit ie vanzelf wel in :-)


Deze fiets heeft een kiep-bakje achterop, waar gelijk zijn jaja (ranja) in werd gelegd. Het fietsje blijft lekker in Angelslo, zodat ie er veel plezier van kan hebben als ie bij zijn oma's is. Thuis heeft ie ook al zoiets, maar dan toch weer heel anders.


Helaas kwam ie net uit bed toen deze foto's gemaakt werden, zodat zijn haartjes wat in de war zaten. Jawel AnneRie: hij heeft dus wel haar! Vorige week is hij namelijk voor het eerst naar de kapper geweest. Ja ik weet het: maar hij had er wat enorm lange babyharen tussen zitten, en achter zijn oren wat rare krulletjes. Volgens zijn mama. De kapper maakte met gel een hanenkam in zijn haar, en dat heeft ie nu elke dag. Behalve dus als ie net uit bedje komt, helaas. (misschien wil zijn mama een foto sturen waar de hanenkam duidelijk op staat?)

De jaja beker gooide ie zelf gelijk in de kiepbak achterop :-)

Zittend voor het stoeltje kan ie net met zijn teentjes bij de grond om zelf te rijden
Kor z'n kleindochter is alweer bijna 4. Of ik ook eventueel wel andere spullen wil waar zij uitgroeit? Nou, heel graag! Naast thuis wil Logan natuurlijk ook wel allerlei leuks te spelen hebben bij z'n beide oma's, waar ie toch minstens 1 dag per week is tegenwoordig :-D

1 opmerking:

AnneRie zei

Wat een leuke foto's :-) En wat wordt ie al groot. Foto met hanenkam wordt zeer op prijs gesteld ;-)