maandag 27 februari 2012

Kijken vanavond!



en: http://www.manbijthond.nl/rubrieken/bekend-van-tv

Toen internet nog nieuw was, had je naast email ook de nieuwsgroepen. Ze bestaan nog wel, maar er wordt nog maar weinig gebruik van gemaakt. Toen was dat wel anders. Je sloot je aan bij de groepen waar je interesse voor had, en dan kon je een soort van chatten met gelijkgestemden. Bij inloggen daar zie je alles wat er in die groep gepost is, en dan kun je op die berichten reageren. Hele lange berichtlijnen kreeg je dan soms.

Zo zat ik jarenlang bij de groep Penvrienden, waar ik aardig wat kennissen opdeed waar ik nog steeds contact mee heb. We hebben eens een ontmoeting gehad met de hele groep in Amsterdam, en sommigen bezochten mij zelfs helemaal hier in het noorden, zoals Cassie bijvoorbeeld, en ook Hanry. Over dat bezoek in 2005 heb ik toen een heel leuke fotoblog gemaakt, met o.a. Hanry in mijn vijver, en dat hij zogenaamd soep kookte van mijn schildpad. Helaas, zelfs via google is die blog niet meer terug te vinden, dankzij web-log die jaren bloggen heeft kwijt gemaakt :-(

In Penvrienden kletsten we over van alles, vaak was het dollen en onzin, soms ging het dieper. Door zo lang met elkaar te kletsen in die nieuwsgroep leerden we mekaar aardig goed kennen.

En nu gaat Hanry dus een BN-er worden: Vanavond (en de hele rest van de week elke dag!) Man Bijt Hond, om 5 voor 7 op Nederland 2. Allemaal kijken! Want hij heeft mij al een foto met handtekening beloofd, en die wordt natuurlijk heel veel waard als Hanry straks echt heel erg beroemd is geworden ;-)

4 opmerkingen:

Hanry zei

Sterker nog, we zijn 3 weken lang op TV te zien in Man bijt hond, met de serie: Bekend van TV :-)

Aragog zei

Omg 3 weken! Ik dacht maar eentje joh... Welke BN-er is er nu 3 weken lang elke avond op tv? Behalve nieuwslezers dan he ;-)

AnneRie zei

De eerste aflevering was in elk geval erg leuk. Vanavond dus weer allemaal voor de buis :-)

Aragog zei

Ik gok dat ze vanavond met die gemaakte foto's naar een castingbureau gaan...