zondag 8 juli 2012

Diploma Uitreiking

Vrijdag kreeg ik een brief van school:

Van harte gefeliciteerd! Je bent geslaagd voor de opleiding Financieel Administratief Medewerker Plus! De diploma-uitreiking is woensdagmiddag 29 augustus a.s. op school (Academie Mercuur) om 3 uur 's middags.

Ik mag max 4 mensen meenemen, en ik hoop heel erg dat zoonlief en dochterlief (evt met aanhang natuurlijk) kunnen komen!

Naast dit diploma heb ik tegelijk ook de diploma's Telefoniste/Receptioniste LSSO, Administratief Medewerker LSSO en Financieel Administratief Medewerker LSSO behaald. 


Tevens ben ik geslaagd (met een 7) voor BKB = Basiskennis Boekhouden
Voor Basiskennis Calculatie (BKC) ben ik helaas gezakt, met een 5. School: maar je had wel het hoogste cijfer van alle gezakten, lol... Die ga ik dus nog eens over doen. Ik had toevallig een heel erg lastig examen, had ik een computer verderop gezeten dan had ik hem vast wel gehaald... In de herkansing dus, want als ik die ook nog haal dan mag ik mezelf ook nog Financial Assistant noemen.


Op mijn diploma komt een 9 te staan, want het wordt afgerond naar een vol cijfer, en mijn totale score was:

Toetsenbordvaardigheid 7
Tekstverwerken (Word 2007) 9
Zakelijk Nederlands 9
Praktijkvaardigheden 10
Telefoneren 9
Workshops Communicatie 9
Powerpoint 2007 9
Spreadsheet (Excel 2007) 10
Internet + Outlook  9
Windows 7 10
Rekenvaardigheid 8
Boekhouden 8
Computer Boekhouden (AccountView) 7

4 opmerkingen:

Gelkinghe Groninganus zei

Gefeliciteerd!

Henk Kist zei

Gefeliciteerd ! Wat een cijfers :))

Aragog zei

Thanks, nu nog een werkgever vinden die een oudere jongere aan wil nemen ;-)

AnneRie zei

Gefeliciteerd joh. Echt een geweldig resultaat :-)