dinsdag 15 april 2014

Het is al volop voorjaar en dus... brei ik sjaals :-)

Weer eens iets geheel nieuws voor mij: breien met een soort van sierband met pomponnetjes eraan :-)

close-up

De rode sjaal is nu klaar, maar... ik heb nog 2 pakketjes met dit "garen" :-D

Yup.... maar 2 euro (per sjaal dus), dat was in de aanbieding bij Aldi :-D

Totaal niet handwerkende dochter vroeg: maar dat is toch haken? Dat zelfs een leek het al opvalt dat dit meer lijkt op haken... Maar het is toch echt wel (een soort van) breien, met 2 breinaalden nr 8 ;-)


Ronja's hobby is voornamelijk photobombing ;-) Op de voorgrond: een deel van de plantjes die ik vandaag kocht bij Praxis, en die na de beloofde tamelijk strenge nachtvorst van de komende nacht naar buiten mogen :-)

Een Scarfie (= een Selfie, maar dan van een Scarf (sjaal) ;-D

Hij staat ook heel decoratief op de rugleuning van de bank :-)
En vanavond begin ik te breien met het natuurkleurige pakket, dat dochterlief het mooiste vindt... *knipoogt ;-)

Geen opmerkingen: