vrijdag 2 januari 2015

Vuurwerk in huis

Nee hoor, niet dat vuurwerk dat ze rond de jaarwisseling buiten afsteken, want daar doe ik niet aan ;-)

Toen ik gisteravond bezig was naar bed te gaan klonk er ineens een heel harde knal op de overloop, ik schrok me een hoedje:


De lamp was eruit geknald. Het peertje lag nog helemaal intact op de vloer, maar wel zonder fitting. En in de lamp zelf zat een groot gat waar het peertje doorheen was geknald. Dit heb ik nog nooit meegemaakt, en dat dan de dunne gloeilamp heel blijft terwijl ie een lamp van veel dikker melkglas stuk maakt... :-(


De overloop lag bezaaid met stukjes glas. Het grootste deel heb ik inmiddels opgeraapt. Stofzuigen kan ik momenteel even niet zelf doen, dus dat moet dan maar wachten tot dochterlief weer langskomt. Tot dan ga ik boven maar even niet meer op blote voeten lopen!

En heel binnenkort moet ik dus ook een nieuwe plafondlamp gaan kopen voor de overloop. En dan ook nog iemand vinden die hem voor mij monteert. Tot dan neem ik de zaklamp wel mee als ik naar boven ga ;-)

Geen opmerkingen: