maandag 9 maart 2015

Een dikke pluim voor Ziggo :-D

En waarom ik soms erg blij ben met Facebook!


Help! Waarom is sinds kort Net 5 bij mij zo verstoord? Het beeld is helemaal vervormd, pixelig of hoe zeg je dat... En ik kijk zo graag naar NCSI e.d. die daar meestal op zijn frown-emoticon
  • Sjouwke G. Nubé
    Schrijf een reactie...
  • Ziggo Hoi Sjouwke,

    We horen graag of het doorlopen van dit stappenplanhttp://bit.ly/ZiggoBlokken de storing verhelpt!
    ...Meer weergeven
    Ziet u blokken of strepen in beeld? Raadpleeg dan...
    ZIGGO.NL
    • Sjouwke G. Nubé Dit heeft NIET geholpen! Ik heb geen andere tv in huis, het betreft maar 1 zender (Net 5). Ik heb ook geen babyfoon enz. En die kabel is recentelijk vervangen door een monteur van Ziggo... dus dat is het ook niet 
    • Ziggo Hoi Sjouwke,

      Ik zou graag een monteur langs sturen om dit probleem op te lossen. Ik kan een monteur inplannen op doordeweekse dagen in de ochtend (tussen 8.00 en 12.00 uur) of in de middag (tussen 12.30 en 17.00 uur). Geef meerdere data en dagdelen door waarop je beschikbaar bent. Dan plan ik de vroegst mogelijke datum. Ik heb je gegevens nog van twee maanden geleden. 
      ...Meer weergeven
    • Sjouwke G. Nubé Komende week kan de hele week wel, behalve dinsdag, zowel ochtend als middag! En ja, het zou heel fijn zijn als dit opgelost kan worden! 
    • Sjouwke G. Nubé Dit is Narnia nu... en het betreft dus echt alleen maar Net 5
    • Ziggo Hoi Sjouwke,

      Top, de monteur komt morgen (inmiddels vandaag, 9 maart  ) tussen 12.30 en 17.00 uur. Kun je morgenavond hopelijk weer naar Net5 kijken! Fijne nacht voor nu.
      ...Meer weergeven
    • Sjouwke G. Nubé Geweldige service! De monteur is nu al geweest, en Net 5 is weer helemaal goed  Plus de tv en het kastje schakelen niet meer elke 2 uur uit, dat heeft hij gelijk ook even gefixt!  En ik heb weken gewacht met dit te melden, omdat ik dacht dat er toch niets aan gedaan kon worden... Bedankt!!! Ik weet gelijk weer waarom ik lekker bij Ziggo blijf 
    • Sjouwke G. Nubé
      Schrijf een antwoord...

Geen opmerkingen: