maandag 9 maart 2015

Sjaals breien


Aldi had laatst weer pakketjes "garen" (het is meer een soort band) voor sjaals. Vorig jaar heb ik daar ook al een paar van gemaakt, o.a. een paarse voor AnneRie. Het is een erg leuk werkje voor op de bank bij de tv :-) 

Deze is klaar, en heeft nog geen nieuw baasje, dus ik denk dat ik hem maar zelf ga houden :-)
Het fijne van deze sjaals is dat ze rond zijn, als een soort boa, en dus veel warmer dan een "platte" sjaal. Ook zijn ze superzacht, en heel licht van gewicht.

Voor schoondochter Noortje

Aan het wachten tot ze hem komt halen :-P

Tante Siet wilde graag een rode, voor bij haar zomerjas :-)
En eentje is nu bijna klaar voor een vriendin, dat wordt dezelfde als ik vorige winter voor dochterlief heb gemaakt:



En nu heb ik nog pakketjes liggen in bruintinten en in blauwtinten :-)

De blauwe is inmiddels (april) ook klaar, die houd ik zelf!

Geen opmerkingen: