woensdag 25 april 2018

Bedsokken voor Char


Nadat haar arme voetjes nogal gehavend terugkwamen van een 2-daagse winterhike met scouting (open blaren, frostbite, enz) kwam ik op het idee om lekker zachte en warme sokjes voor ze te maken. Vroeger had ik ze zelf altijd, heerlijk in bed als je koude voeten hebt, of gewoon om lekker mee op de bank te hangen 😊

De winter is al voorbij, maar er komt er vast nog wel eentje, plus een hike. Legergroen is echt een kleur voor haar, maar hippie past haar ook, vandaar een combinatie van beide. Nu maar hopen dat ze ze leuk vindt, en er veel plezier van gaat hebben.

Ik heb de smaak te pakken, na het passen vond ik dat ik ze zelf ook wel weer eens hebben wil. Maar eerst moet ik nog wat andere dingen (af)maken. 😉

1 opmerking:

Mama Lotje zei

Mooi! die kom ik morgen VROEG halen :) Ik ben er weer rond 9 uur met schoonmaken en moet uiterlijk 12 uur thuis zijn ivm een buurvrouw helpen