zaterdag 21 april 2018

Circus Hotsjietonia

Ons lieve clowntje 😍
Vanmiddag was het dan eindelijk zo ver: de voorstelling van Circus Hotsjietonia in de kuil van scouting in Erica! Weken lang hebben de Bevers (= 5 tot 7 jaar) van scoutinggroep St. Pancratius / Maria Immaculata Erica geoefend, onder deskundige leiding van hun leiding (waaronder dochterlief aka Rebbel).
De Directeur / Spreekstalmeester
Attributen werden zelf gemaakt, geleend en zelfs gestolen ( = mijn yogabal!).

Opkomst van de artiesten
Ik zat veel te veel te kijken om foto's te maken, waar ik dus geen foto's van heb is de heavy metal band, de olifant + temmer, de Sterke Man, de goochelaar, enz enz. Kortom: het was een zeer uitgebreid programma!

Leeuwentemmer met Leeuw
Je kwam alleen binnen op vertoon van een officiΓ«le uitnodiging, waar zeer professioneel bij binnenkomst een strookje werd afgescheurd. In de pauze was diezelfde uitnodiging goed voor een bekertje ranja en een grote beker popcorn πŸ˜€


Natuurlijk hebben ze het ontzettend goed getroffen met het weer, dat kon niet beter (het mocht zelfs wel ietsje slechter, want een uur lang in de volle zon zitten als toeschouwer was nogal een uitdaging...). 

Clownsnummer

Na afloop van de voorstelling moest er natuurlijk ook nog worden opgeruimd. En was dochter hier gisteravond tot half 12 mee bezig, en vandaag weer de hele dag, morgen is ze toeschouwer/aanmoediger bij de Caveman Run waar schoonzoon + kleinzoon aan meedoen. En wat doe je dan met Jade? Die mag dan bij mij achterop de fiets zitten... De hele dag? In de brandende zon? 😟

Kortom: zojuist is een heel vies clowntje in mijn ligbad weer mooi schoon en roze geworden. Het zit nu pizza te eten met Netflix op, en het slaapt vannacht gezellig bij mij in bed πŸ˜‰



En als het morgen weer zo warm is? Toen we haar knuffels en schone kleren bij haar thuis ophaalden hebben we gelijk ook haar zwembroekje meegenomen πŸ˜€ (Ja oma, want ik heb al twee A-diploma's hΓ¨) πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

1 opmerking:

Mama Lotje zei

Leuke blog weer mama! Ik ga mijn best doen vaker te kijken weer. moet even in mijn systeem komen ;) Super trots op alle kids en leiding. Een hoop werk en voorbereiding maar wat een ontzettend gave uitdaging was dit!!!