dinsdag 4 september 2018

Gat van Jansen

Na wekenlang ziek thuis zitten wilde ik graag van het nog steeds zo mooie weer genieten. Maar rustig aan even een stukje op de fiets dan, als ik te moe word keer ik gewoon weer om... Uiteindelijk stond ik bij het Gat van Jansen, en ja wat doe je dan? Er ligt hier sinds kort een cache die ik nog niet gevonden heb...


Zoals normaal bij mij ging ik het gebied via een verkeerd weggetje in, en heb ik enorm omgelopen... fietsen kon vaak niet door hoog gras en smalle konijnenpaadjes, maar ik liep daar natuurlijk wel nog steeds mét fiets! Veel te bang dat ik die ook niet meer terug zou vinden als ik hem ergens liet staan

De herfst laat zich al een klein beetje zien...

De terugweg ging dan ook een stuk sneller via een aardig duidelijk pad, en toen ik uiteindelijk weer bij de Rondweg uitkwam was het, zoals eigenlijk altijd: Aha, hier had ik er dus in gemoeten!

Nu net weer thuis, bek-af na die weken van nietsdoen, zweterig (het is vandaag 27 C), en mijn haar ziet er ook niet meer uit. Maar... ik heb hem wel gevonden! 😃


 Mijn route: Groen is heenreis, blauw terugreis...



Ja ik ben nu wel flink moe, maar ik heb dan ook wekenlang niets gedaan. En ja ik was nu en dan ook wel buiten adem, maar dat ben ik wel vaker... Verder gaat het dus weer de goede kant op lijkt het, nu alle komende medische onderzoeken maar afwachten 😒

Die heb ik op vrijdag de 7e, dinsdag de 11e en maandag de 17e. Tevens heb ik op de 17e weer een afspraak met de longarts. Tussendoor ga ik graag ook es iets leuks doen, ter afleiding en zo. Dus kom maar op met die voorstellen! 😉

2 opmerkingen:

Charlotte zei

Fijn dat je er even uitgeweest bent!

Christina zei

https://www.natuurbegraafplaatshilligmeer.nl/agenda/paddenstoelenexcursie/

https://www.staatsbosbeheer.nl/activiteiten/hondsrug/alleengaandenwandeling-over-de-hondsrug