vrijdag 21 september 2018

Kadootje!


Vanmiddag bracht de postbode me een pakje met bovenstaand boek erin. Wat leuk! Zelf was ik hier nooit op gekomen, maar dit is inderdaad erg leuk om wachttijden wat te verkorten en zo. Dat ga ik hier ook zeker mee doen 😀

Bedankt lieve afzender, ik ben er erg blij mee, wat een verrassing! 😙

Nu ben ik toch al groot fan van Jan van Haasteren. Zo hebben Char en ik ieder een enorme kleurplaat van de Speeltuin, waar we 's avonds samen aan kleuren. Heel soms, want we hebben er helaas maar weinig tijd voor.  

Ik heb een JvH kleurboek, en daar stond de Speeltuin helemaal in, maar verdeeld over 4 pagina's, en 2 delen daarvan ook nog aan weerszijden van één bladzijde. Die hebben we laten kopiëren, aan elkaar plakken en uitprinten bij een goede kopieerwinkel. De bedoeling is dat ze ooit af komen, en dan ingelijst aan de muur... 😊

Wat me dus gelijk ook weer op het idee van kleuren brengt, daar wor je zo lekker zen van 😜

Geen opmerkingen: