woensdag 1 mei 2019

Grof Vuil



De avond voor de chemo appte Mies dat hij de volgende dag mijn oude kast en nog wat troepjes wel naar de stort kon brengen, samen met z'n buurman, die een bus had. Ik zou er zelf dan niet zijn, maar ben gelijk even naar buiten gelopen om er nog iets bij te zetten 😁

Zoals de grasmaaier die de dag ervoor ontplofte, de oude beschimmelde kinderwagen van de kleinkids, een kapotte kattenkrabpaal, en het kinderfietsje.


Dat fietsje kreeg ik van boekhouder Kor toen zijn kleindochter eruit was gegroeid, voor Logan. Na veel ermee gespeeld te hebben nam Jade dat over, maar ook bij haar komen de knietjes al ver boven het stuur uit. Van de winter brak het stuur er spontaan af, maar ze speelde er nog steeds wel mee. Toch maar besloten dat ook dat fietsje nu naar z'n laatste rustplaats mocht 😏

Voor de zekerheid had ik hem ook deze foto gestuurd: Dat mag niet weg! Voor geval ze net even te enthousiast de bus in zouden laden 😉

Heren, nogmaals veel dank! Fijn dat ik nu van al die troep af ben! 😚

1 opmerking:

Mies zei

Ik kon me niet herinneren dat ik de foto van het bankje had gekregen, dacht dat het om het bankje onder het keukenraam ging, je was ook niet erg helder aan de telefoon. Even foon gecheckt, nooit gezien die foto :-) Het is goedgekomen, samen met de heg die we hebben gedumpt heb ik 80 kilo af mogen tikken bij Area. Allemaal gratis gelukkig ;-)