dinsdag 21 september 2010

Herfst

Vandaag is de eerste dag van de herfst, hoewel je dat nu even niet ziet aan het weer! Maar de tijd van warme truien en sjaals is al in aantocht...
Helaas moet ik altijd van dochterlief eerst dingen afmaken, voor ik weer met iets nieuws mag beginnen van haar. Alleen kan ze nu niet meer zomaar plotseling bij me binnenlopen, dus ziet ze lekker toch niet waar ik mee bezig ben ;-)

Als ik zit te breien, bedenk ik vaak alvast wat ik "hierna" wil gaan maken. En soms begin ik daar dan per ongeluk ook alvast aan. Dit keer was het de schuld van de wol, die ligt er al een tijdje, en ik was zo benieuwd hoe die gemeleerde kleuren zouden uitkomen...
Het wordt een lekker warme sjaal voor kleinzoon. Die heeft ie toch ook nodig, dus daar kan ze niet boos om zijn (hoop ik). En zij vindt hem vast ook wel mooi, want het is net een leger-patroontje. 
Dit past toch heel mooi bij zijn legertrui? Volgens internet hoort een babysjaal (circa 1 jaar oud) zo'n 95 cm lang te zijn. Dan ben ik dus al over de helft :-)

En ik vind het garen zo mooi dat ik er ook nog wel een trui van zou willen maken...

1 opmerking:

Mama Lotje zei

haha en je denkt dat ik er zo niet achter kom :P

ben benieuwd ;)