zondag 12 september 2010

Highlander 1 en 2



Ik wou vandaag op de fiets naar Emmen gaan, waar een groot Shantykoren festival was, plus een braderie en vlooienmarkt. Gezellig! Toen ik opstond regende het, en het bleef regenen tot 7 uur vanavond. Wel heel afwisselend hoor: van lichte buitjes tot plensbuien, alles kwam voorbij. Ik geloof dat ik vandaag alle soorten regen wel gezien heb, behalve onweer. Het vooruitzicht was: 25 graden, zon en droog...

En dus heb ik me maar op de bank geïnstalleerd. Ik heb van de week een flinke stapel DVD's geleend van de kids. Zij hebben een gigantische collectie, ze kunnen zo een videotheek beginnen :-D

Dochterlief kent mijn smaak en ze weet ook aardig goed wat ik al wel en niet gezien heb. Zo gaf ze me o.a. de 4 Highlander films mee. Deel 1 heb ik een keer half gezien op tv, en daarna een keer helemaal bij haar. Vandaag ben ik weer begonnen met deel 1, om m'n geheugen op te frissen, en daarna gelijk deel 2 er achteraan. Nog zo'n dagje regen en die hele serie kan alweer terug worden gegeven ;-)


@ Annerie: heb jij die Highlander serie al eens gezien? Sir Sean heeft er een prachtige rol in, als spanjaard ;-)

Schoonzoonlief kent mijn smaak in film ook. Spannend is prima. Stephen King mag, ik heb al zijn boeken gelezen. Fantasy vind ik heel leuk, detectives en action en vampierfilms ook. Zolang er maar geen stukken mens in het rond vliegen. Dus geen kettingzagen en heel erge enge bloederige scenes. Vandaar dus dat hij zelf persoonlijk, vlak voor ik weg zou gaan, nog één DVD extra bovenop de stapel legde: een shock horror movie. Jawel, wij doen allebei ons uiterste best voor een schoonmoeder/schoonzoon relatie avant la lettre. Natuurlijk heb ik die laatste DVD niet mee naar huis genomen *grijnz*


Oh ja, tijdens het kijken was ik druk aan het breien, maar daarover komt een apart blogje...

1 opmerking:

AnneRie zei

Ik heb lang geleden deel één en twee gezien.
Sir Sean is echt geweldig :-)))))