woensdag 3 november 2010

Want in het bos daar zijn de rovers....


Gewaarschuwd door Gelkinghe vond ik dit filmpje. Zou tante Siet dan toch gelijk hebben met haar "kind, je gaat niet door het bos terug hoor, want het begint al donker te worden..." 


Dit gaat om het stuk bos naast mijn huis, deze overvallen vonden plaats tussen tante Siet haar huis en dat van mij, een route die ik heel erg vaak loop en fiets :-(

Ook fiets ik daar langs als ik naar het ziekenhuis ga, of naar het centrum, of op de fiets naar dochterlief. Het is nu eenmaal veel korter, en ook veel mooier dan via de openbare weg. En jawel, ook wel als het allang donker is, want ach, wat kan mij nou gebeuren.

Of Aragog gaat nu juist wel het bos in, gewapend met een zaklamp en een dikke tak speuren naar de struikrovers. Dat zou vast een heel spannend blogje opleveren, hahaha!

2 opmerkingen:

Gelkinghe zei

Filmpje komt jammer genoeg niet door.

Ik wist nniet dat het zo dicht bij je was.

Gelkinghe zei

Reload de log door het plaatsen van de reactie, komt het filmpje alsnog tevoorschijn!