dinsdag 22 maart 2011

Gratis Boodschappen :-D

Wakker geworden met een hoofd dat verkouden aanvoelde, kwam er een uurtje later ook keelpijn bij. Ik had wat boodschappen nodig, niet zo veel. Voornamelijk waren de brokjes van de poezen op. Onderweg naar Jumbo begonnen m'n oren ook wat te steken. Ik besloot om gelijk maar flink in te slaan, want als dit doorzet hoef ik dan voorlopig de deur niet meer uit...

Flink wat groente en fruit voor de vitamientjes, vlees voor in de vriezer, brood en (extra lekker) beleg, enz. Kost wel wat meer dan ik normaal uitgeef, maar dan kan ik me er ook een poosje mee redden, voor geval dat ;-)

Bij de kassa's aangekomen was er maar eentje open, en... er waren 3 mensen voor me. Boven de kassa hangt een groot bord: 4e in de rij: boodschappen gratis. Maar ach, dat zal toch wel niet. De mevrouw achter me mopperde al dat de rij zo lang was, en ze had haast.

Toen kwam er een kassajuffrouw aan die mij en de beide dames achter me aanwees: jullie zijn allemaal 4e in de rij, kom maar naar deze kassa toe. Ze sloeg alles aan: E 50,69. En toen drukte ze op E 0,00. En dus heb ik veel meer boodschappen dan ik normaal meeneem, helemaal gratis :-D

Ze adverteren er wel mee, maar je verwacht dan toch dat ze het nooit laten gebeuren. Wilt u de kassabon ook mee mevrouw? Ja doe maar (dan kan ik hem inlijsten, lol). Van deze boodschapjes ga ik extra genieten. Of de verkoudheid nu wel of niet doorzet ;-)

1 opmerking:

Christina zei

Ze doen het echt hoor, ik heb het ook ooit meegemaakt. Iets minder mazzel dan jij, ik had voor ongeveer 10 euro kattebrokken. Maar toch voelde ik me de koning te rijk. Het is je gegund hoor.