woensdag 9 maart 2011

Je Eigen Tennisbal


Als we met de buren buiten spelen hebben die altijd een tennisbal bij zich, plus eentje met een touw eraan, om weg te slingeren. Zodra Ronja de "echte" tennisbal te pakken heeft, laat ze die niet meer los. Maar waar vind je in de winter tennisballen?


Bij Action dus! 3 voor 2,95. Plus grote kauwbotten (2 voor 99 cent) en kauwballen (2 voor 74 cent). Ze is nu al een uur met haar eigen tennisbal aan het spelen, de rest hou ik nog even achter de hand. Zo heb ik er geen kind hond meer aan :-D


Toen ik Ronja kreeg, had buuf wel een klein eet- en drinkbakje voor me. Veel te klein voor haar Stafford. Maar het is kennelijk erg leuk (voor een hondje) om op een gladde vloer te spelen met een klein plastic bakje water, zodat een deel van de keukenvloer bijna constant nat is. Action had daarvoor een dienblad met opstaande rand + eet en drink bakken met antislip. Ik heb gelijk een flink grote waterbak gekocht, die daarom maar tot de helft vol hoeft. Scheelt me vast een hoop geknoei in de keuken :-)

Spelen?

Nu nog een antislip hondenmand vinden, pff. Ze heeft een kunststof mand, met een lekker kussentje erin. Zodra de tuindeur open staat, ligt dat buiten. Of ze vindt het erg leuk om ermee te slepen, of ze vindt het kussen niet zacht genoeg? Of misschien komt dat omdat er een poes op staat? hihihi

Sielug badeendje

Met plenty tennisballen en kauwdingen in huis krijgt haar badeendje misschien even rust, het arme ding! En hopelijk kauwt ze dan ook niet meer op een hoek van mijn breitas :-(

Ze is nu 7 maanden, en druk aan het wisselen. Ik vond vandaag een uitgevallen tandje: dat ga ik bewaren, net als vroeger de melktandjes van de kids :-)

Geen opmerkingen: