zondag 18 september 2011

Nieuwe spullen :-)

tas1
De tas is in het echt donkerbruin en glimt ook niet zo erg
Christina had nog een tas en 2 portemonnees liggen die ze niet gebruikt, en mailde me of ik die misschien wou? Heel graag zelfs, natuurlijk, anders moet ik dat gelijk ook nieuw kopen.

Gister, net voor ik naar m'n werk moest, kwam het pakje met DHL. Ik heb gelijk de portemonnee in gebruik genomen. Die is prima, en die ga ik gewoon nu houden. Helemaal nieuw, en zelfs van echt leer, en ik vind hem mooi. De mijne was heel anders, een soort dikke portefeuille die sloot met een rits, maar wel te dik en te groot om in je zak te steken. En dat kan met deze wel :-D

De tas kan mooi even voor nood, en daarna wellicht naar iemand anders toe die er dan eentje nodig heeft? Ik hou zelf meer van een kleinere tas met heel veel vakjes. Voor sleutels, portemonnee, mobieltje enz. Anders vind ik nooit iets terug want wat je nodig bent zit altijd helemaal onderin, lol. Dus als, mits, indien de verzekering me m'n spullen vergoed, ga ik daarna op zoek naar een nieuwe tas zoals ik ze graag heb ;-)

tas3
Achter het pasjesdeel zit nog zo eentje, dus plenty ruimte!
Inmiddels zit er in mijn nieuwe portemonnee (dank Christina, ben er echt blij mee!) al een splinternieuwe airmileskaart. Die had Char (we doen samen met airmiles) zaterdag ook gelijk laten blokkeren. De hare ook dus, want hetzelfde pasnummer. Gister op het werk een nieuw setje gekocht (2 pasjes = E 2,50). Gelijk na het werk gisteravond geregistreerd, en doorgegeven dat we onze airmiles over willen schrijven naar het nieuwe pasnummer. Dat is dus alvast geregeld. Ik kreeg zelfs 100 welkomst-airmiles kado :-D

Nu nog nieuwe pasfotootjes erin: van de kids heb ik er vast nog wel ergens, van Logan helaas niet... maar daar lijkt ie inmiddels ook allang niet meer op.

Morgen pasfoto's laten maken, en dan een nieuwe (gelukkig nu net gratis!) ID-kaart bestellen, dan kan die er ook in. En kan ik daarna ook m'n nieuwe bankpasjes op gaan halen. Met het rijbewijs wacht ik nog even, dat is erg duur (40 euro) en de boef had gezegd dat ie die wel terugbrengen wou...

Via internet heb ik vanmiddag een nieuw kentekenbewijs + APK rapport aangevraagd bij het RDW. Dat (31 euro) betaalt zoonlief voor me, en als de verzekering het vergoedt hoeft ie dat geld ook niet terug, lief! Dat was nog een heel gedoe, want ik moest ook het chassisnummer van mijn auto doorgeven. Zoon legde uit waar ik dat kon vinden. Maar toen ik bij de auto kwam wist ik nieteens hoe de motorkap open te krijgen, hahahaha. Buuf erbij gehaald die dat natuurlijk wel wist. En me gelijk vertelde dat m'n koelvloeistof bijgevuld moet worden; de rest zoals oliepeil enz checkte ze gelijk ook even: dat was allemaal nog prima in orde.

RDW stuurt de papieren dinsdag op, dus woensdag heb ik die ook weer terug. Pffff, wat een gedoe allemaal! Nu alvast es kijken of ik daar nog ergens een mapje voor heb...

Geen opmerkingen: