woensdag 4 juli 2012

36 weken


De geboorte van kleindochter begint nu wel erg dichtbij te komen. Vandaag groeit ze alweer 36 weekjes in de buik van dochterlief, 1 augustus is de uitgerekende datum. Spannend!

Ik mocht deze keer mee voor de groei-echo, en daar kregen we als bonus een heel mooi portretje van haar mee. En zowaar lijkt het wel of ze al haartjes heeft! Ik hoop heel erg dat ze het dikke donkere haar van de Nubé's heeft, en niet dat dunne steile van haar mama :-P

Zoonlief heeft een mooie volle bos die zelfs wat krult, maar zowel dochter als haar zoontje waren eerst helemaal kaal en daarna kwam er dun blond haar. Een kleindochter met een dikke bos donker haar, liefst met wat krul erin natuurlijk! lijkt me nu toch ook wel heel mooi :-D

Met Logan had ik halverwege de zwangerschap de naam al per ongeluk opgevangen, maar die van Babytje is nu nog steeds geheim. Gisteren probeerde ik het eens met kleinzoon, dezelfde tactiek die vroeger bij mijn kids altijd succes had:

  • Oma Aragog: En hoe heet jouw zusje dan?
  • Kleinzoon: Babytje!

Dochter grijnsde: we hebben dat er heel goed bij hem ingeprent mam. Helaas, nog maar eventjes wachten dus...

Geen opmerkingen: