Overal is er binnen veel groen, naast wit en grijs. Heel plezierige kleuren om in te werken :-) |
Ik heb mijn eigen werkplek, een vaste plek dus, leuk! Plus een meter kastplank waar ik mijn spullen op kwijt kan. Ik werk voorlopig op maandag, dinsdag en vrijdag. Als ik op één van die dagen eens iets anders heb dan kan dat gewisseld worden, zo kan ik maandag 28 januari bv niet werken, daarvoor werk ik die week dan op donderdag. Ik heb dus geen snipperdagen nodig ;-)
Mijn functie is Medewerker Invordering, op de afdeling Belastingen. Echt begonnen ben ik nog niet helaas, want... De teamleider zou alles voor me regelen: een pasje, gebruikersnaam en wachtwoord, enz. Maar hij werd ziek in de week voor ik begon, dus er was nog niets gedaan. Mijn begeleidster ging maandag overal gelijk achteraan, maar zij meldde zich op woensdag ziek... Wel heeft ze me al laten zien op haar pc wat mijn werk zo ongeveer inhoudt.
Afgelopen week heb ik me dan maar nuttig gemaakt met archiveren: een enorme stapel papieren op alfabet in mappen opbergen. Ook nodig hoor, en zo vervelend vind ik dat niet. Bovendien kon ik zo mooi even rustig aan wennen aan de nieuwe omgeving, en aan mijn nieuwe collega's, die allemaal erg aardig lijken :-)
Ik werk in het groene gebouw linksboven, dat met het "echte" Gemeentehuis (het witte gebouw rechts) verbonden is via het bruggebouw over de Hondsrugweg |
Ik werk in dit gebouw, op de 3e verdieping, en ik zit voor een raam dat uitkijkt over de Hondsrugweg en het busstation :-) |
Verslapen kan bijna niet, want je mag beginnen tussen half 8 en 9. Als je je 8 uren per dag maar vol maakt. Dus ben je wat later dan ga je gewoon ook later naar huis. Handig!
Ronja moppert ook niet, want zij wordt op de dagen dat ik werk 's middags door Denise uitgelaten. Die heeft dan ook haar eigen hond bij zich, maar vaak lopen ze samen met nog meer mensen en hondjes, en dat vindt Ronja vast nog leuker dan alleen met mij wandelen ;-)
1 opmerking:
Ben benieuwd hoe ver die invordering gaat!
Een reactie posten