zondag 27 april 2014

Alweer een sjaal

Voor Char <3

Vorige week had ik weer een sjaal klaar, deze heeft dochterlief inmiddels gekregen. Net iets voor haar, natuurkleuren. Ze was er ook heel blij mee :-)


close-up van de 2 sjaals die ik nu af heb
Inmiddels heb ik ook al een kwart af van de laatste, in paars/lila. Die wordt voor AnneRie.
En dan is helaas het garen op :-(

Ik wil er graag nog veel meer maken, want het is een leuk werkje voor bij de tv, een soort van vingerhaken met breinaalden... Maar bij Aldi, waar ik het kocht, schijnt het helemaal uitverkocht te zijn. Dus als je iemand weet die ze gekocht heeft en er niets mee doet... ???

Ik wil hem zelf ook wel graag in meerdere kleuren hebben, en ik ken nog wat mensen die er ook wel graag eentje van me zouden krijgen!

Dit is zo'n pakketje voor 1 sjaal, van Aldi dus

Geen opmerkingen: