dinsdag 8 mei 2018

60 jaar!

Jade maakte, met wat hulp van mama, een 2 meter lange tekening voor mij, een heel verhaal over mijn verjaardag! Hij was gebruikt als kadopapier, maar mag nu een poosje aan de muur hangen, want hij is zó leuk!

Een onderonsje over barbies aankleden tussen tante Siet en Jade
En er moest natuurlijk ook gegeten worden! Daarvoor reden we met 2 auto's naar Thijs en Aafke in Klijndijk, een buffetrestaurant. Ideaal, want zo kan iedereen nemen wat ie het liefste eet. Voor Jade was dat vornamelijk de garnering van de salades, haha!




Een poes is natuurlijk veel interessanter dan eten, vonden mijn beide kleindochters eensgezind <3

Ik ben dan wel 60, maar nog niet grijs!

Alle 3 mijn kleinkinderen op 1 foto, dat komt niet zo vaak voor. En over een paar weken wordt nummer 4 verwacht :-)

Het hoofd van de tafel

Op ons verzoek hebben ze buiten 3 ronde tafels aan elkaar geschoven, binnen zitten was zonde met dat mooie weer!
 
Mijn 2 favoriete mannen <3

Ik heb een heerlijke verjaardag gehad! Het weer zat enorm mee, en al mijn schatten waren erbij. Het was enorm gezellig, en ik kreeg nog heel leuke kado's ook! Normaal vier ik mijn verjaardag nooit, maar 60 klonk voor mij best bijzonder, meer nog dan 50 worden, toen was ik ondergedoken, lol. Misschien dat ik nog eens een feestje geef als ik 70 word, of 75?





3 opmerkingen:

Mama Lotje zei

Mag met 61 ook wel weer hoor 😂
Het was gezellig. En lekker!

Aragog zei

Ik start wel een crowdfunding...:-P

Harry Perton zei

Nog gefeliciteerd!