maandag 25 juni 2018

Paarse rozen



Ik werk momenteel via een uitzendbureau 2 middagen per week bij een plantenkwekerij als administratief medewerker. Nooit geweten hoe hectisch het daar aan toe gaat! Toen ik er ongeveer een maand geleden begon stond de kas waar ik vanuit het kantoor op uitkeek vol met heel veel diverse kleuren, soorten en maten hortensia's. Inmiddels zijn alle hortensia's totaal verdwenen, een deel van de kas was vandaag helemaal leeg, en de andere helft van de kas stond nu vol met babyrozenplantjes.
 
Paarse rozen, die had ik nog nooit eerder gezien!
Van een medewerker (die niet veel op heeft met de hortensia's) hoorde ik dat we verderop nog een kas hebben, met alleen maar rozen. Hij is dus een echte rozenman... 

Toen ik vanmiddag een half uurtje niet op de computer kon omdat de baas die even nodig had, ben ik maar eens naar de andere kas gelopen.

Prachtig om te zien, al die kleuren! Al die soorten rozen, ik had verwacht dat het een enorm veld van allemaal dezelfden zou zijn, maar het waren vrij kleine blokjes van allemaal verschillende kleuren. De meest bijzondere rozen die ik er zag waren paars (lila)... Die kleur heb ik nog nergens ooit gezien!

Geen opmerkingen: