dinsdag 18 september 2018

Boeken van Robin Hobb gezocht!


Robin Hobb:

Aka Margaret Astrid Lindholm Ogden, aka Megan Lindholm

Het Rijk van de Ouderlingen:

De boeken van de Zieners

De boeken van de Levende Schepen

Hoewel deze trilogie niet gaat over FitzChevalric heeft ze wel een link met de andere trilogieën door de Nar.

De boeken van de Nar

De boeken van de Nar-trilogie gaan verder met het leven van FitzChevalric.

De kronieken van de Wilde Regenlanden

Dit vierluik neemt de draad op enkele jaren na de gebeurtenissen beschreven in de boeken van de levende schepen.

De boeken van Fitz en de Nar

Tien jaar zijn verstreken sinds de laatste passages van De Boeken van de Nar.

De boeken van de Zoon van de Krijger


Ik zou ze heel graag allemaal willen lezen, en op volgorde... Ik heb ooit een deel dat ik niet had van de bieb geleend, maar dat moest ik na 3 weken terugbrengen omdat iemand anders erop wachtte, en toen had ik 'm nog niet uit. Nu heb ik al jaren geen abonnement op de Openbare Bibliotheek meer (te duur, en ze zijn nooit open als ik erheen wil/kan). En ze gewoon maar allemaal bestellen bij een boekwinkel is natuurlijk ook veel te duur...

Dus wie hier iets van tegenkomt in een minibieb, bij de kringloop, afgeprijsd in een boekwinkel enz dan hoor ik het graag! Natuurlijk betaal ik je terug! ;-) 

Deze lijst ga ik up to date houden, dus krijg ik er eentje bij, dan zet ik dat er hier gelijk ook weer bij!

TIP: print dit lijstje uit en stop het in je portemonnee, telefoon, e.d. (LOL)

Geen opmerkingen: