dinsdag 16 oktober 2018

Intake en Shoppen

Gisterochtend had ik de intake voor de kijkoperatie (mediastinoscopie). Een datum heb ik nog niet, maar Char zag ergens op de vele papieren staan "op wachtlijst 24 oktober". Dat is Rick's verjaardag...


Heel efficiënt doen ze dat. We werden in een klein kamertje gezet, waar eerst een verpleegster kwam die bloeddruk, pols, gewicht en lengte noteerde.

Toen zij weg was kwam de apotheker binnen. Die wilde mijn medicijnen zien, stelde wat vragen en ook die vertrok. Waarna de anesthesist binnen kwam. Die gaf veel uitleg over de ingreep, stelde ook weer vragen, en toen mochten we nog even in de wachtkamer plaatsnemen.

Al snel werden we daar opgehaald door de intakedame, die wederom vragen stelde en van alles invulde. Hierna ook nog even bloed laten prikken. Al met al waren we er anderhalf uur zoet mee.

Deze week nog niet, maar ik krijg zo spoedig mogelijk bericht wanneer ik opgenomen word, het wordt in elk geval dan een nacht blijven. We rekenen dus op volgende week.



Vanochtend met Char het dorp in geweest, en een lading grote shirts, vestjes, joggingbroeken en leggings ingeslagen. Van alles wat ruim zit en comfortabel tijdens ziekenhuisopnames, maar ook daarna als ik thuis herstel. M'n wintergarderobe dit jaar is in elk geval een zeer comfortabele 😏

2 opmerkingen:

ingrid zei

Weet wanneer deze kleding ook lekker zit? haha, bij de yoga. Maar even zonder dollen, sterkte nogmaals in deze hectische en onzekere tijd. Knuffel xx

Aragog zei

Echt wel! Bij de yoga maar ook overdag als ik de deur niet uit hoef, ik loop toch altijd al het liefst in m'n pyama :-)