woensdag 17 oktober 2018

Agenda

Op de dag dat ik 35 jaar geleden in het ziekenhuis van Assen lag na de geboorte van zoonlief, word ik woensdag de 24e opgenomen in het ziekenhuis van Emmen voor de kijkoperatie. Ik moet me bij de receptie melden om 10 over 7 's ochtends... En dat terwijl de anesthesist had gezegd dat ik alles mag drinken tot 2 uur van tevoren, en: maak daar ook goed gebruik van! Dat wordt dus de hele nacht opblijven? 😫

Erg wakker hoef ik natuurlijk niet te zijn, want ik kan daarna de hele dag slapen, lol! Langer zelfs, want ik mag in ieder geval één nachtje blijven logeren. Volgens dochter is het eten er tegenwoordig prima. De laatste keer dat ik in dit ziekenhuis bleef slapen was in 1976, toen er een plaat en 6 schroeven uit m'n rechter onderbeen werden verwijderd (die heb ik nog steeds, als aandenken). Maar de vooruitgang gaat maar door hè, zelfs dus kennelijk bij het ziekenhuiseten 😊

Dochter: Fijn, dan heb je ook geen tijd om er tegenop te zien, want je bent dan als eerste aan de beurt 😟
Ik: Ja, dan kan ik er dus fijn de hele dag ervoor tegenop gaan zien... 😢

Op 1 november om 14.30 uur mag ik dan weer naar de longarts, voor de uitslag 😨


1 opmerking:

AnneRie zei

Sterkte Sjouwke. Ik denk aan je.