donderdag 18 oktober 2018

Vruchtbaar dagje gehad :-)

Ineens liep ik vandaag zomaar weer eens over van de energie, en daar heb ik ook dankbaar gebruik van gemaakt ๐Ÿ˜Š
  • Vegro belde dat mijn splinternieuwe loopfiets vergoed wordt door de ziektekostenverzekering, ze komen hem de 29e brengen! Hij wordt dan meteen ook helemaal op mij afgesteld. Ideale planning, want dan ben ik vast alweer een beetje hersteld van de ingreep van a.s. woensdag. Ze leveren ze helaas alleen in donkergroen, maar volgens dochter verkopen ze erg leuke stickers bij de Action, en laat ze Jade er dan tzt wel op los om hem voor me te pimpen... ๐Ÿ˜ฎ
  •  
  • Gebeld, en kort daarna ook al bezoek gehad van Buurtzorg, een thuiszorgorganisatie, en me bij hen ingeschreven. Ik heb alle mogelijkheden de laatste dagen eens bekeken, en advies gevraagd bij deskundige tante Siet, en kwam bij hen uit. Kleinschalig, goed bereikbaar, kantoor houdend in m'n eigen wijk. Er was gelijk ook een klik, fijn! Ik kan ze nu gewoon bellen zodra ik ze nodig ben. Nu nog niet natuurlijk, maar binnenkort toch vast wel... En dan regel ik dat liever nu alvast zelf, dan dat een ander dat hals over kop voor me moet doen als het echt nodig is ๐Ÿ˜‰
  • Buurtzorg geeft me ook op voor huishoudelijke hulp, daarvoor komt er dan binnenkort iemand langs van de Toegang, die hier de WMO voor de gemeente doen. Niet de meest ideale organisatie als je het plaatselijke nieuws een beetje volgt, maar ja... Dat is nu dus ook in gang gezet. 

  •  
  • Daarna ben ik gezellig koffie gaan drinken bij Abiant, het uitzendbureau waar ik sinds 1 juni voor werk. Helaas heb ik maar zo'n 2,5 maand voor ze mogen werken voor ik me ziek meldde. Maar ze houden steeds contact, en dan niet eentje, maar diverse medewerkers bellen me geregeld op om te vragen hoe het gaat en of er nog nieuws is. Ik voel me daar echt thuis, een fijn gevoel! Het nieuwste nieuws ging ik vandaag dus zelf maar vertellen. Hopelijk dat ik over een jaartje of zo weer lekker voor ze aan de slag kan ๐Ÿ˜•
  •  
  • Toen bij dochterlief langs. De nieuwste knutsels van Jade bewonderd, even bijgepraat en wat geknuffeld. Jammer dat ik er niet aan gedacht had dat kleinhond Hunter vandaag jarig was, hij is nu 1, anders had ik wel een cadeautje meegenomen. Want hij is altijd zo blij om me te zien! Helaas voor hem is dat soms niet geheel wederzijds, lol.
  • Daarna wat boodschappen gedaan in hun winkelcentrum. Bruna, de slijter en de groentewinkel ๐Ÿ˜
  •  
  • En per ongeluk, gewoon omdat ik het verdien? bij de Bruna toch maar dat mooie nieuwe kleurboek gekocht waar ik op internet al naar had zitten lonken :-D En niet ook die mooie box met 20 kleurkaarten en dat leuke kleine feelgood kleurboekje meegenomen, dus ik heb me nog best goed ingehouden, hihi.
  • Ik: Tja, maar ik heb al een kleurboek hรจ....
  • Dochter: Eentje????


  • En omdat ik toen nog steeds energie over had, heb ik net voor donker ook nog 2 geocaches gezocht, en gevonden! Heb ik gelijk ook weer genoeg beweging gehad vandaag. Dat was ook fijn omdat ik nog een TB in bezit had, die nu gelukkig op tijd weer verder kan reizen voor ik a.s. woensdag weer even uit de running raak ๐Ÿ˜

2 opmerkingen:

Mies zei

Je weet het: de FNV denkt met u mee.. als de Toegang loopt te klooien bel je me maar even. En dinderdagavond spreekuur ๐Ÿ˜

Aragog zei

Oh fijn! Anders vraag ik jou gewoon om erbij te komen zitten als ze langskomen? :-D Maar moet ik dan ook lid zijn?

Dinderdagavond is dat nou dinsdag of donderdag? :-P